Zwroty i reklamacje

ZWROT

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki kurierskiej. 

 

Zwrotu można dokonać jeśli:

  • nie upłynęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z zamówieniem (jeśli 14 dzień przypada na weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy)

  • jeśli prowadzisz firmę JEDNOOSOBOWĄ i zakupiony produkt nie dotyczył wykonywanego zawodu

  • upewnij się, że towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania

 

Jeżeli zechcą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (zwrotu), muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  1. pisemnie na adres:  Over Limit Motors Sp. z o.o. ul. Graniczna 63b, 62-081 Baranowo 
  2. mailowo na adres: shop@overlimit.shop.pl

 

Zachęcamy, aby w celu zgłoszenia zwrotu wykorzystali państwo dedykowany formularz zwrotu dołączony do potwierdzenia złożenia zamówienia, a także poniżej

 

FORMULARZ ZWROTU [Kliknij i pobierz]

 

Na odesłanie przesyłki mają państwo 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o skorzystaniu z odstąpienia od umowy. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu.

Przesyłkę prosimy adresować na: Over Limit Motors Sp. z o.o. ul. Graniczna 63b, 62-081 Baranowo

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie po zweryfikowaniu stanu zwracanego produktu. Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

- Koszt odesłania produktu ponosi kupujący

 

- Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność. Nie można zacząć używać towaru.

 

- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych

 

UWAGA!

Z prawa zwrotu nie można skorzystać, gdy produkt był personalizowany na specjalne zamówienie klienta np. Malowanie na wybrany kolor

 

 

 

REKLAMACJE

 

Uszkodzenie produktu w transporcie 

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie prosimy sporządzić protokół szkody z firmą transportową.

Następnie można zgłosić reklamacje na stronie przewoźnika:

 

INPOST https://inpost.pl/reklamacja

DHL https://www.dhl.com/pl-pl/home/nasze-dywizje/parcel/dla-ciebie/obsluga/kontakt/reklamacje.html 

DPD https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Lub prosimy skontaktować się z nami pod adresem:shop@overlimit.shop.pl  abyśmy zgłosili reklamację w imieniu Klienta. 

 

Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy i chcieliby Państwo skorzystać z prawa do reklamacji istnieją dwa możliwe sposoby, aby to zrobić:

 

SPOSÓB 1: Złożenie reklamacji bezpośrednio do producenta produktu

 

SPOSÓB 2: Złożenie zgłoszenia przez Nasz sklep

 

Jeśli zgłoszą Państwo reklamację na podstawie gwarancji producenta, my – OVERLIMIT– będziemy tylko pośrednikiem między Państwem a producentem. Wszystkie warunki gwarancji, a więc termin, formę zakończenia i koszty serwisu, określa producent. 

W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego poniżej

 

FORMULARZ REKLAMACJI [Kliknij i pobierz]

 

Następnie prosimy o przesłanie go oraz potwierdzenia zakupu (faktura lub paragon) na nasz adres e-mail: shop@overlimit.shop.pl

Państwa zgłoszenie przekażemy bezpośrednio do producenta, poźniej będziemy jedynie przekazywać informacje otrzymane przez producenta.

Jeśli nastąpi taka konieczność przesyłkę z reklamowanym produktem prosimy adresować na: Over Limit Motors Sp. z o.o. ul. Graniczna 63b, 62-081 Baranowo

 

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl